Šimon Steffal

mentor v komunikaci a vzdělávání
Šimon pracuje v oblasti vzdělávání od roku 2006. Začínal jako lektor angličtiny a později se stal supervizorem seniorních lektorů. Postupem času se vypracoval na školitele měkkých dovedností. Od roku 2018 působí jako mentor v oblasti komunikace a vzdělávání. Díky své vášni pro učení a bohatým pracovním zkušenostem založil v roce 2019 společnost Mindset Mentors. Vystudoval bakalářský obor psychologie na Empire State College a magisterský obor mezinárodních vztahů na AAU.

Zajímavosti o lektorovi

Miluje smysluplné vzdělávání.

Neumí si představit život bez poznávání a objevování.

Je to cholerik, který se s tím naučil pracovat.

Baví ho inovace a technologie.

Představení lektora

Videa od lektora

Jak se učit online

Co se v lekci dozvíte:

  • Proč je k učení důležitá motivace a jak ji získat
  • K čemu nám může sloužit vzdělávací plán a jak si nastavit cíle
  • Jaké tipy a triky při učení využívat, abychom se vzdělávali efektivně
  • Jak často se učit a opakovat, abychom si vědomosti uchovali trvale
  • Jak poznat, že děláme pokroky, a jak tyto pokroky měřit
Délka lekce:
27 minut

Jak se vyrovnat s kritikou

Co se v lekci dozvíte:

  • Jaké druhy kritiky známe a jak obvykle zareagujeme
  • Jak ukočírovat emoce a předejít zbytečnému konfliktu
  • Jak nejlépe zvládnout situaci, kdy nás někdo kritizuje
  • Proč je důležitý emocionální odstup a jak ho využít
  • Kdy pro nás může být kritika přínosná a jak ji nejlépe přijmout
Délka lekce:
20 minut

Jak se vyrovnat s vnitřním kritikem

Co se v lekci dozvíte:

  • Jakými způsoby se může projevovat náš vnitřní kritik
  • Jak vnitřní kritik ovlivňuje náš život
  • Proč je důležité vnímat rozdíl mezi sebereflexí a sebekritikou
  • Jak si osvojit tzv. mentální odstup 
  • Praktické tipy, jak s vnitřním kritikem úspěšně pracovat
Délka lekce:
25 minut

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.