Vnitřní síla

Vnitřní síla

Ať už se rozhodnete, že chcete cíleně opouštět vaši komfortní zónu, nebo se dostanete do nelehkého životního období, obě tyto situace jedno spojuje – budete na ně potřebovat vaši vnitřní sílu. Není však vždy lehké ji v sobě nalézt. Jak vnitřní sílu trénovat a jak ustát nelehké životní situace, vám poradí Jitka Ševčíková, lektorka zvyšování psychické odolnosti.
Ať už se rozhodnete, že chcete cíleně opouštět vaši komfortní zónu, nebo se dostanete do nelehkého životního období, obě tyto situace jedno spojuje – budete na ně potřebovat vaši vnitřní sílu. Není však vždy lehké ji v sobě nalézt. Jak vnitřní sílu trénovat a jak ustát nelehké životní situace, vám poradí Jitka Ševčíková, lektorka zvyšování psychické odolnosti.
1.
Sebeuvědomění
2.
Seberegulace a sebemotivace
3.
Empatie a sociální adaptabilita
4.
Posilování vnitřní síly
5.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Proč je vnitřní síla důležitá a jak ji můžeme posilovat
  • Jak můžeme čelit náročným situacím
  • Proč je důležité umět ovládat naše emoce a jak na to
  • Proč opouštět naši komfortní zónu
  • Jaké jednoduché nástroje nám pomohou naši vnitřní sílu trénovat

Jitka Ševčíková

lektorka emoční inteligence, kouč a mentor v oblasti redukce stresu a psychické odolnosti
Jitka od roku 2010 lektoruje manažerské a osobní dovednosti v oblasti EQ, emočního leadershipu, prevence stresu a vyhoření, zdravého spánku, kreativity, zlepšování rétoriky, komunikace, konflikt managementu, work-life balance a práci v optimální mozkové frekvenci (hladina alfa). Mentoruje a podporuje několik filantropických projektů. Je spoluautorkou knihy S láskou i rozumem. V roce 2017 převzala na festivalu Všem ženám cenu „Ostara“ za celospolečenský přínos. Byla nominována na Ženu roku a Lektorku roku.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.