Komunikace a jak vycházet s lidmi
Setkali jste se už u někoho s chováním nebo jevem, které by vám byly při komunikaci nepříjemné? A nepozorujete sami u sebe během komunikace s druhými nešvary, na kterých by se dalo zapracovat? Psycholožka Karolína Peruth ve své lekci odtajňuje nejen nejčastější komunikační zlozvyky, ale také poukazuje na fakt, že za komunikací každého z nás nestojí pouze prázdná slova.
Setkali jste se už u někoho s chováním nebo jevem, které by vám byly při komunikaci nepříjemné? A nepozorujete sami u sebe během komunikace s druhými nešvary, na kterých by se dalo zapracovat? Psycholožka Karolína Peruth ve své lekci odtajňuje nejen nejčastější komunikační zlozvyky, ale také poukazuje na fakt, že za komunikací každého z nás nestojí pouze prázdná slova.
1.
Komunikace
2.
Komunikační zlozvyky
3.
Shrnutí
Co se naučíte?
- Jaký je význam komunikace a jak souvisí se vztahy
- Proč se v komunikaci nestačí opírat pouze o slova
- Jakou roli v komunikaci hrajeme
- Jaké zlozvyky v komunikaci máme a jak si je uvědomit
- Zásady, jak svou komunikaci zlepšit a umět na ní pracovat
Karolína Peruth
psycholožka, frekventantka psychoterapeutického KBT výcviku a krizová interventka
Karolína je psycholožka, krizová interventka a frekventantka psychoterapeutického výcviku mezinárodního institutu KBT Odyssea, kde se dále vzdělává pro výkon psychoterapeutické práce. Při práci s klienty tak uplatňuje kognitivně-behaviorální terapeutické metody. Má rozmanité pracovní zkušenosti např. z krizového centra, krizové linky i terapeutické práce s dospělými a dětmi. Jejím zaměřením v soukromé praxi jsou úzkosti, stres, panické ataky, deprese, vztahy, výchova, OCD, poruchy příjmu potravy, fobie, sebevědomí, psychohygiena a psychika vs. somatické chronické onemocnění.
Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání
Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů