Psychosomatika

Psychosomatika

Vrací se vám nachlazení, bolesti hlavy či zad? Trpíte jinými chronickými a zacyklenými obtížemi? Chtěli byste zjistit, jak se s tím dá pracovat z pohledu psychosomatiky? S psychoterapeutkou Dominikou Čechovou si popovídáme o základních principech psychosomatiky, jak vůbec funguje, jak ji můžete aplikovat do svého života a naučit se tak hledat souvislosti i tam, kde jste je dříve neviděli.
Vrací se vám nachlazení, bolesti hlavy či zad? Trpíte jinými chronickými a zacyklenými obtížemi? Chtěli byste zjistit, jak se s tím dá pracovat z pohledu psychosomatiky? S psychoterapeutkou Dominikou Čechovou si popovídáme o základních principech psychosomatiky, jak vůbec funguje, jak ji můžete aplikovat do svého života a naučit se tak hledat souvislosti i tam, kde jste je dříve neviděli.
1.
Co to je psychosomatika
2.
Co psychosomatika není
3.
Psychosomatické uvažování
4.
Praktické příklady
5.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Co znamená pojem psychosomatika a jak ho naopak nevnímat
  • Pojetí psychosomatiky v dnešní době
  • Jak můžeme psychosomatické uvažování využít ve svém životě
  • Jak se naučit s nemocemi pracovat v souvislostech
  • Proč je důležité porozumění, individualita a kontext

Dominika Čechová

psychoterapeutka v privátní praxi Counseling.cz, lektorka, publicistka
Po osmi letech strávených v nadnárodní korporaci se Dominika těsně před třicítkou rozhodla změnit svůj život od základů. Opustila dobře placený manažerský post i dlouholetého partnera a vystudovala psychologii na americké univerzitě La Salle. Od roku 2012 poskytuje poradenství a psychoterapii českým i zahraničním klientům a vícejazyčným párům ve vlastní soukromé praxi Counseling.cz. Do korporátu se ale ráda vrací a své zkušenosti se zvládáním stresu a hledáním smyslu života obohacené o vybrané psychoterapeutické techniky sdílí i na workshopech zaměřených na duševní pohodu.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.