Organizace času

Organizace času

Time management neboli organizace času je v oblasti soft skills často skloňovaným slovním spojením a cennou schopností. Pokud zrovna bojujete s tím, jak efektivně rozdělit čas mezi všechny své aktivity, jste tu správně. Daniel Gamrot vám vysvětlí neopominutelnou roli tzv. záměru u všech vašich aktivit a systém plánování pro šikovné využití času. Řeč bude také o tom, co nás při práci a jiných činnostech rozptyluje a co můžeme udělat pro minimalizaci tohoto rozptýlení.
Time management neboli organizace času je v oblasti soft skills často skloňovaným slovním spojením a cennou schopností. Pokud zrovna bojujete s tím, jak efektivně rozdělit čas mezi všechny své aktivity, jste tu správně. Daniel Gamrot vám vysvětlí neopominutelnou roli tzv. záměru u všech vašich aktivit a systém plánování pro šikovné využití času. Řeč bude také o tom, co nás při práci a jiných činnostech rozptyluje a co můžeme udělat pro minimalizaci tohoto rozptýlení.
1.
Interní rozptýlení
2.
Práce se záměrem
3.
Externí rozptýlení
4.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Jak na precizní time management bez trápení a odříkání
  • Jak a v jakých intervalech elegantně zpracovávat úkoly
  • Jak si nastavit perfektní systém plánování a jak zařadit osvěžení
  • K čemu je záměr a jak se s ním naučit pracovat
  • Jak zabránit okolnímu rozptýlení

Daniel Gamrot

lektor osobní produktivity
Dan působí jako lektor osobní produktivity a konzultant využití moderních digitálních nástrojů ve firmách. Pořádá online i offline školení, workshopy a webináře, ve kterých s účastníky rozvíjí dovednosti pomáhající soustředit se a realizovat správné věci ve správný čas. Na svém blogu sdílí zkušenosti s tématy, jako jsou práce s prioritami, organizace času, soustředění, plánování nebo vytváření produktivních změn a návyků. Píše také pro Forbes, portál Na volné noze nebo Podnikatel.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů