Nastavení mysli k úspěchu

Nastavení mysli k úspěchu

Otevřít svou mysl úspěchu a těšit se z něj přece musí být hračka. Ale co když vám fixní nastavení mysli nedovoluje se na úspěch nebo cestu k němu skutečně naladit a dosáhnout jej? Abyste v tom nemuseli tápat, koučka Petra Šimková, která se oblasti seberozvoje věnuje už téměř dvacet let, vám poradí, jak na to. Naučte se být pánem své mysli, nebojte se zkoušet nové postupy a techniky a uvidíte, že se úspěch dostaví.
Otevřít svou mysl úspěchu a těšit se z něj přece musí být hračka. Ale co když vám fixní nastavení mysli nedovoluje se na úspěch nebo cestu k němu skutečně naladit a dosáhnout jej? Abyste v tom nemuseli tápat, koučka Petra Šimková, která se oblasti seberozvoje věnuje už téměř dvacet let, vám poradí, jak na to. Naučte se být pánem své mysli, nebojte se zkoušet nové postupy a techniky a uvidíte, že se úspěch dostaví.
1.
Úspěch
2.
Fixní a růstové nastavení mysli
3.
Chvála a její skrytá nebezpečí
4.
Jak na růstové nastavení mysli
5.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Co je úspěch a jak ho vnímat
  • Jak funguje fixní a růstové nastavení mysli a jak nás ovlivňuje
  • Jak být pánem své mysli a využít ji ve svůj prospěch
  • Jak reagovat na selhání a jak naložit s chválou
  • Jak si pomoci vykročením z komfortní zóny

Petra Šimková

lektorka manažerských, prezentačních a lektorských dovedností, koučka a facilitátorka workshopů
Petra vytváří a vede tréninkové a praktické semináře a workshopy na míru pro firmy v oblastech manažerských, prezentačních, komunikačních dovedností, rozvoje osobnosti a osobní efektivity. Tréninky a semináře realizuje v českém i anglickém jazyce. Facilituje, moderuje a koučuje skupinové tvůrčí i řešitelské workshopy, např. focus group hledající řešení zlepšení spokojenosti zaměstnanců. Individuálně koučuje zejména manažery s cílem co nejlépe zvládat jejich roli a pozici.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.