Kritika, chyby a jak na ně reagovat

Kritika, chyby a jak na ně reagovat

Co se stane, když uděláte chybu a někdo vás za ni zkritizuje? Jste naštvaní na sebe, na kritizujícího nebo jste smutní a zklamaní? Proč je tolik důležité umět své chyby přijmout, naučit se s nimi pracovat a poučit se z nich? A co dělat pro to, abychom kritiku dokázali zužitkovat? I to bude tématem lekce, kterou vás provede Renata Novotná.
Co se stane, když uděláte chybu a někdo vás za ni zkritizuje? Jste naštvaní na sebe, na kritizujícího nebo jste smutní a zklamaní? Proč je tolik důležité umět své chyby přijmout, naučit se s nimi pracovat a poučit se z nich? A co dělat pro to, abychom kritiku dokázali zužitkovat? I to bude tématem lekce, kterou vás provede Renata Novotná.
1.
Chybovat je přirozené
2.
Kritika z okolí
3.
Práce s názory druhých
4.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Jak přijímat zpětnou vazbu
  • Co se s námi děje, když nás někdo kritizuje
  • Jak se zachovat, když chybujeme
  • Co nám přinese kritika z okolí a jak ji využít ve vlastní prospěch
  • Proč je důležité naučit se kritiku i vlastní chyby přijmout

Renata Novotná

konzultantka firemních procesů a týmové efektivity
Renata má více než 15 let zkušeností jak z korporátů, tak z malých firem napříč obory. Dříve se věnovala budování zákaznické i zaměstnanecké zkušenosti a spokojenosti ve velkých firmách ve finančním sektoru. Nyní se zaměřuje na zvyšování týmové efektivity v malých a středních firmách díky funkčním procesům, dobrému delegování a otevřené komunikaci.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.