Komunikace a efektivní práce v týmu

Komunikace a efektivní práce v týmu

Jak vypadá ideální komunikace a práce v týmu? Co udělat pro to, aby se vašemu týmu dařilo a pracoval lépe? A jaký zvolit komunikační prostředek pro efektivnější rozdělení úkolů? Komunikovat stručně a spokojeně pozorovat, jak efektivita vašeho týmu nebo vás samotných roste. To a mnohem více vás naučí jeden ze spoluzakladatelů aplikace Freelo, Karel Dytrych.
Jak vypadá ideální komunikace a práce v týmu? Co udělat pro to, aby se vašemu týmu dařilo a pracoval lépe? A jaký zvolit komunikační prostředek pro efektivnější rozdělení úkolů? Komunikovat stručně a spokojeně pozorovat, jak efektivita vašeho týmu nebo vás samotných roste. To a mnohem více vás naučí jeden ze spoluzakladatelů aplikace Freelo, Karel Dytrych.
1.
Typy komunikace
2.
Základní pravidla efektivní komunikace a práce
3.
10 tipů k efektivní komunikaci a práci
4.
Shrnutí

Co se naučíte?

  • Jakých pravidel se při komunikaci držet
  • Jak formulovat sdělení pro lepší komunikaci v týmu
  • Které procesy můžete v týmu zdokonalit 
  • Šikovné nástroje a techniky pro snadnější a efektivní komunikaci
  • Praktické tipy, které využijete v každodenním kontaktu s okolím

Karel Dytrych

zakladatel Freelo.cz
Karel se snaží zjednodušovat podnikání druhým pomocí aplikace Freelo.cz. Hodně pracuje s databázemi a analyzuje, co se dá. Pravidelně učí týmy pracovat produktivně a efektivně. Je to milovník cestování, sportu a zdravého životního stylu. Když zrovna nepije kafe, netočí podcast Z podpalubí nebo pořad Freelo.tv, tak nejspíš zrovna cvičí jógu nebo běhá po lese.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.