Komunikace a efektivní práce v týmu
Jak vypadá ideální komunikace a práce v týmu? Co udělat pro to, aby se vašemu týmu dařilo a pracoval lépe? A jaký zvolit komunikační prostředek pro efektivnější rozdělení úkolů? Komunikovat stručně a spokojeně pozorovat, jak efektivita vašeho týmu nebo vás samotných roste. To a mnohem více vás naučí jeden ze spoluzakladatelů aplikace Freelo, Karel Dytrych.
Jak vypadá ideální komunikace a práce v týmu? Co udělat pro to, aby se vašemu týmu dařilo a pracoval lépe? A jaký zvolit komunikační prostředek pro efektivnější rozdělení úkolů? Komunikovat stručně a spokojeně pozorovat, jak efektivita vašeho týmu nebo vás samotných roste. To a mnohem více vás naučí jeden ze spoluzakladatelů aplikace Freelo, Karel Dytrych.
1.
Typy komunikace
2.
Základní pravidla efektivní komunikace a práce
3.
10 tipů k efektivní komunikaci a práci
4.
Shrnutí
Co se naučíte?
- Jakých pravidel se při komunikaci držet
- Jak formulovat sdělení pro lepší komunikaci v týmu
- Které procesy můžete v týmu zdokonalit
- Šikovné nástroje a techniky pro snadnější a efektivní komunikaci
- Praktické tipy, které využijete v každodenním kontaktu s okolím
Karel Dytrych
zakladatel Freelo.cz
Karel se snaží zjednodušovat podnikání druhým pomocí aplikace Freelo.cz. Hodně pracuje s databázemi a analyzuje, co se dá. Pravidelně učí týmy pracovat produktivně a efektivně. Je to milovník cestování, sportu a zdravého životního stylu. Když zrovna nepije kafe, netočí podcast Z podpalubí nebo pořad Freelo.tv, tak nejspíš zrovna cvičí jógu nebo běhá po lese.
Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání
Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů